Stumptown Forget It Dex, It's Stumptown
S1, E1: Dex Parios – en sterk, påståelig og skarpsindig krigsveteran med et komplisert kjærlighetsliv, spillegjeld og en bror å ta vare på – jobber som privatetterforsker i Portland i Oregon. Hun finner seg selv på kant med politiet og i skuddlinjen for kriminelle.