S7, E2: Michael kommer tilbake til Miami for å spore opp en sosiopat som prøver å ødelegge skalkeskjulet hans. Temperamenter eksploderer da den nye lederen hans, agent Strong, forbyr ham å ta kontakt med Fiona, Sam og Jesse mens han er i staten. Michael må holde avstand mot sin vilje for å sørge for at de han bryr seg om er trygge.