Forsaken
S3, E21: Clark bestemmer seg for å fortelle Lana hemmeligheten sin så de endelig kan bli sammen. Imens kidnapper en korrupt FBI-agent Pete og torturerer ham for å få ham til å avsløre Clarks hemmelighet.