Rookie Blue Fragments
S5, E10: Andys tidligere rookie, Duncan, er tilbake i tjeneste og ønsker å forsone seg - noe hun ikke er klar for ennå. Men personlige følelser blir skjøvet til side når en bombe eksploderer i et parkeringshus i sentrum.