S6, E8: Etter det siste sammenstøtet med Charles er stemningen mer spent enn noensinne blant jentene og Rosewoods innbyggere. Arias store øyeblikk når hun skal få se arbeidet sitt utstilt i et kunstgalleri, er i fare siden Ella ønsker å holde henne trygt hjemme.