S1, E6: En sak blir personlig for Annalise og teamet når klienten deres er en mann fra prosjektene som ble dømt til døden av Ashers far flere år tidligere. Samtidig er Wes fortsatt sint på Annalise fordi hun har skjult informasjon om Lilas sak, så Annalise må overbevise ham om å komme tilbake på rett kjøl. I blikk fremover finner vi ut nøyaktig hvor Asher var mordnatten.