Freedom
S1, E11: Walker og Geri er usikre på hvilke følelser de har for hverandre, og ting kompliseres når Hoyt kommer hjem fra fengselet. Hoyts velkomstparty blir avbrutt når Micki og Walker får vite at Clint West har rømt.