Rookie Blue Fresh Paint
S1, E1: Triumf blir til ydmykelse når et viktig oppdrag går galt fordi det viser seg at rekrutten Andy McNally nettopp har arrestert en av sine egne og dermed ødelagt en viktig undercoveroperasjon.