S4, E1: Michael hjelper Fiona og Sam med å beskytte en advokat mot byens farligste bikergjeng. I mellomtiden må han slå seg sammen med en usannsynlig alliert for å stoppe en overhengende terrortrussel… men han finner fort ut at alle oppdrag kommer med konsekvenser.