S1, E2: Det er opp til Twilight og hennes nye ponnivenner å hjelpe prinsessen, men det blir ikke lett. Nigh Mare Moon utfordrer ponniene med individuelle hindringer de må overvinne for å finne Harmony-elementene før det er for sent.