Justified Full Commitment
S2, E11: FBI-agenter leter etter skytterne som angrep Raylan og Winona. I mellomtiden etterforsker Raylan (Timothy Olyphant) saken på egenhånd og ender opp med å konfrontere Mags Bennett (Margo Martindale). De tvilsomme forretningene til Gary Hawkins (William Ragsdale) truer med å sluke Raylan også. Kampen mellom Bennett- og Crowder-familien om å kontrollere kriminaliteten i Harlan tilspisser seg.