S3, E4: Et øyekast er alt som skal til for Bobby til å forelske seg i fotografilæreren til Travis, men Travis nekter å introdusere dem; Laurie innleder et forhold med en mann hun aldri har møtt før via Twitter og forelsker seg i en amerikansk soldat stasjonert i Irak; Jules og Andy forbereder seg til krig mot en gjeng ungdommer på sykler som terroriserer blindveien.