Funhouse Mirrors
S1, E6: Tyrone går en farlig vei for å komme nærmere kriminalbetjent Connors mens Tandy later som om hun er praktikant hos Roxxon for å få svar. Praktikantstillingen blir ganske emosjonell for Tandy da hun får et glimt av hvordan livet hennes kunne ha vært.