S1, E6: I denne episoden tar vi en titt på livet og karrieren til den legendariske popstjernen George Michael, og hvordan han skapte et nytt bilde av seg selv, fra tenåringsidol til superstjerne. Vi får se intervjuer med Sam Smith, Paula Abdul og andre som jobbet med og ble påvirket av musikken til Michael.