Chicago Med Get By with a Little Help from My Friends
S9, E12: En infeksjon truer Crocketts risikable levertransplantasjon. Maggie og Charles hjelper en sykepleier på brannskadeavdelingen som sliter. Goodwin blir tvunget til å ta en vanskelig avgjørelse om Berts fremtid.