Get Up, Stand Up
S1, E5: Med streetwearpionerer Bobby Hundreds og Angelo Baque til hjelp, takler designerne en personlig og følelsesmessig utfordring. De skal utrykke sine kjerneverdier i antrekk som taler til aktuelle sosiale problemer.