Grey's Anatomy Girlfriend In A Coma
S15, E12: En pasient gir Meredith råd i forbindelse med hennes datingsituasjon i juleferien. Konfliktene i ekteskapet til Bailey og Ben topper seg. Samtidig velger Betty å fortelle svært overraskende nyheter til Owen og Amelia.