S1, E5: Etterdønningene etter karnevalet ender opp med å skape positive økonomiske resultater for regjeringen. Men de gode nyhetene tar slutt der, for unge miljøaktivister demonstrerer for å stoppe auksjonen. Med store protester og brister i vennskapet med Nanda møter Fefê den største krisen for både regjeringen og livet hennes så langt.