S5, E9: Et par har bodd i sitt elskede hjem i Los Angeles i over 20 år, men nå trenger det slitne hjemmet en ansiktsløftning som fungerer for deres økende behov. Drew og Jonathan gir hjemmet en feng shui-oppfriskning.