The Good Wife Goliath and David
S5, E11: Alicia representerer et band som saksøker et TV-program for brudd på opphavsretten, men denne enkle saken blir psykologisk krigføring når Will slutter seg til motstandernes råd og bruker hans kunnskap om Alicias styrker og svakheter mot henne. Og Eli hyrer inn Kalinda i et forsøk på å komme i forkjøpet av en potensiell skandale.