S3, E16: Sophia får tak i billetter til damene, så de får være med på favoritt-gameshowet sitt, «Ta de penga». På vei til California mister flyselskapet bagasjen deres, og de blir tvunget til å sove i lobbyen på hotellet som «mistet» romreservasjonene deres. For å toppe det hele, blir veskene deres stjålet. Når de ankommer settet, slår Blanche og Dorothy seg på lag med Kaplan-brødrene, som er tidligere vinnere, fordi Rose og Sophia er «dødvekt». Til deres overraskelse svarer Rose og Sophia rett på alle spørsmålene. Dorothy får en sjanse til å «ta penga», og Blanche tilbyr å bytte pengene med det som er bak vindu nummer tre – en elektrisk stekepanne. Damene drar hjem tomhendte og slitne.