S1, E2: En undercover-agent med tilknytning til en saudisk prins som muligens finansierer terrorvirksomhet, skaffer Carrie avslørende elektroniske bevis. Samtidig studerer Carrie overvåkningsbilder fra huset til Brody, der han fremstår som plaget av traumatiske minner og er motvillig til at både mediene og Pentagon hyper ham opp som en amerikansk krigshelt.