Grandpa and Grandma on Their Honeymoon: Tokyo Arc
S1, E6: As their long-awaited honeymoon approaches, Shouzou and Ine plan the details of their trip; they recruit Shouta to be their guide, and Mino decides to go with them, too. Once they arrive in Tokyo, Shouzou and Ine go to see their daughter Akemi.