S3, E21: Mens Jack tenker ut en plan for å kvitte seg med “De andre” en gang for alle, oppdager Sayid en feil i “De andres" system som kan føre til at alle blir reddet. Men det krever at Charlie tar på seg en farlig oppgave, noe som kan bety at Desmonds profeti blir virkelig.