Grunnleggende e-post sikkerhet
S6, E6: Da en komiker kjent for sin rasisme blir invitert til å opptre på Greendale, tar en ondsinnet hacker hevn ved å spre personlig informasjon om ansatte og elever ved høyskolen. Samtidig som studiegruppen kjemper for at forestillingen skal gå som planlagt, klarer de ikke å styre nysgjerrigheten sin når det gjelder inormasjonen som har lekket ut om hverandre.