S1, E2: Tjuetre deltakere er med, og innsatsen er bokstavelig talt høy. Den andre utfordringen i Panikk tar deltakerne skyhøyt, selv når konkurransen tiltrekker seg oppmerksomheten til sheriffen og betjentene hans, som er bestemte på å stoppe den. Den nye guttens odds ser bra ut helt til litt overraskende sabotasje.