S6, E11: Cary ansetter en fengselskonsulent for å forberede ham til fengselsoppholdet, mens teamet hos Florrick / Agos / Lockhart gjør alt for å hjelpe ham. Chris Elliott og Domenick Lombardozzi i gjesterollene.