S1, E11: Will er bekymret for at Sue er ute etter klubben, og besøker lederen til en konkurrerende Glee-klubb (gjestestjerne Eve) for å se om hun har gitt ut informasjon, noe som leder til at klubben får et innblikk i den hårreisende konkurransen. I mellomtiden gir Kurt Rachel en makeover for å imponere Finn, men han har sine egne baktanker. Med musikalske opptredener som "Bootylicious", "Papa Don’t Preach", "Mashup: Crazy in Love / Hair", "Imagine", "True Colors" og "Don’t Make Me Over".