Hal-lou-Ween
S6, E5: Det er Halloween igjen og når Eddie nærmer seg college (kanskje), ønsker Huang-guttene å finne et gruppekostyme alle tre liker. Louis bestemmer seg for å endelig vise Jessica hvorfor hans favoritthøytid er så bra.