Half and Half
S1, E5: Tomoro wanders into an old shopping district where he witnesses the Panda-gumi protecting the town from thugs. Their leader Sasatake and Pandamon have a bond of father and child. Meanwhile, Yuukari of the Koala-kai prepares to evict the residents.