S11, E12: Jobben blir personlig for Frank og teamet hans når Baker blir angrepet. Erin ber eksmannen om å representere en tiltalt i en sak der hun er aktor. Eddie lurer på om hun gikk for langt da hun undergravde en av Jamies avgjørelser på jobb.