S5, E17: Lucas knuses av dårlige nyheter. Brookes baby må hasteopereres. Haley sliter med avgjørelsen om å spille inn et nytt album. Skills og Nathan prøver en risikabel spilleplan i et forsøk på å redde sesongen til The Ravens, Lucas sjokkerer Peyton med en hemmelighet.