S5, E14: Sidney Freedman blir tilkalt når Hawkeye begynner å få mareritt og å gå i søvne. Sidney tror at Hawkeye er opprørt over hvor unge soldatene han opererer er, og at han tenker tilbake på en tid i livet der han ikke opplevde like mye press. Saken er bare at krigens gru nå trenger seg inn i disse minnene også. Når Hawkeye friskmeldes av Sidney, blir han seg selv igjen.