HBCUs; Roy Wood, Jr.
S1, E3: Den tredje episoden inneholder dagsaktuelle kommentarer om denne ukens mest populære saker innen sport, et én-til-én-intervju med komiker Roy Wood, Jr. og et dypdykk ned i svarte colleger og universiteter opp gjennom historien (HBCUs).