S1, E6: Emma (Naomi Scott) er en britisk kvinne i Los Angeles som sparer til en reise. Hun gir nettundervisning til elever i hele verden, blant annet japaneren Mamoru (Sosuke Ikematsu). Emma blir rystet av et spørsmål fra Mamoru, som studerer mais og vil ta doktorgrad i USA. Emma føler seg fanget i sitt monotone liv, og finner ny glede i timene med Mamoru, men en dag sier han: "Dette er min siste time."