Heksen i garderoben
S5, E20: En hytte brenner ned i skogen og avdekker to lik – et tilhører en moderne heks, og det andre er fra heksedomstolene i Salem – noe som leder Booth og Brennan inn i wiccaens verden for å finne en morder. Hodgins skjødesløse kjøring sørger for at han og Angela havner i fengsel, og Sweets og praktikanten Clark Edison (gjesteopptreden av Eugene Byrn) havner i ukjent farvann i et forsøk på å hjelpe...