Hello It's Me
S1, E1: Etter å ha diskutert hvordan man kan håndtere endringer, blir Carrie utfordret til å være «seksuelt» åpen på Ches podkast, Miranda har en fæl første dag på skolen, og Charlotte prøver å imponere en annen mor. Og så – en ny, uventet endring.