Grey's Anatomy Help, I'm Alive
S15, E10: Meredith stiller spørsmål ved Links tilbakelente tilnærming til behandlingen av en pasient. Maggie bekymrer seg for om Richard, Jackson og Catherine har godtatt Catherines diagnose. I mellomtiden tar Deluca ansvar i operasjonssalen når Owen får tilbakeslag.