Max Anger - With one eye open Hemmeligheten
S1, E1: Max og Pashie må holde forholdet hemmelig for selskapet Vektor, fordi Max håndterer konfidensiell informasjon, og Pashie er en utenlandsk konsulent. Når det oppstår problemer for Vektor, endres alt.