S1, E3: Herr Baleu er den alvorligste læreren på skolen. En dag bytter Manos tilfeldigvis deres to vesker. Når Lik åpner lærervesken, oppdager Manos og ham et kamera og et mystisk superheltantrekk. Lik introduserer topp 5 av superkreftene han drømmer om. Dette er herr Baleu første opptreden og introduksjon.