High Expectations
S2, E3: De afroamerikanske naboenes bil blir bombardert av egg, så Vanessa går imot Mikes råd og bestemmer seg for å fortelle dem at bilen deres ikke var den eneste som ble vandalisert. I mellomtiden ønsker Eve å slutte med fotball, men når Mike og Vanessa nekter henne, gjør hun opprør ved å bli full på en fest.