Higher Standards
S10, E7: Danny og Baez etterforsker en mann som utnytter eldre, mens Erin tvinges til å innrømme at hun har gjort feil i en gammel sak. Etter at opprørske tenåringer kaster vann på to unge politimenn på gaten, inntar Jamie og Frank motstridende standpunkt i saken.