S4, E9: Katie og Greg vil finne aktiviteter som kan hjelpe dem med å bevare nærheten i forholdet. Anna-Kat må takle sine egne utfordringer når Franklin gjør det strålende i squaredans og hun gjør det elendig. Trip sliter med tanken på at Taylor skal flytte for å studere.