S1, E6: Det er en allmenn oppfattelse innad i gruppen om at Martin Lepperød aldri blir flau av noe, så et felles mål for kvelden, er å få ham ut av komfortsonen. Hovedpersonen selv inviterer til en spesiell type massasje, som potensielt kan bli karriere-endende for én av deltakerne.