Two and a Half Men Hjelp pappa med å finne tåneglene sine
S5, E6: Charlies kjæreste, Linda (gjesteskuespiller MING WEN), er flau over å bli sett offentlig med ham. Imens sniker Jake seg ut på konsert selv om Alan har forbudt det.