Ho' Amoano
S5, E22: Når en kvinne blir funnet myrdet i hotellets suite okkupert av tre gifte menn, må Five-0 hjelpe vennene med å komme over deres bakrus og gå igjennom stegene fra den ville natten for å finne morderen. Også, Jerry er vitne til at en kvinne blir kidnappet på gatene i O'ahu.