Young Sheldon Hobbitses, Physicses and a Ball with Zip
S3, E4: Sheldon tvinges til å ta en pause fra vitenskap når hans besettelse med «The Lord of the Rings» fører til en usunn vane. Missy ber faren lære henne å spille ball.