S2, E19: Når oppmerksomhetssøkende Sarah Louise (gjestestjerne Vivica A. Fox) kunngjør planene sine om å stille til valg som styreleder for Natesville kirkegruppe, bestemmer Burt seg for å stille mot henne. For å teste Burts evne til å håndtere en samfunnsoppgave, tildeler Sarah Louise ham ansvaret for å passe på en minigris for et blindt kirkemedlem. Men når grisen ved et uhell blir familiemiddag, må Burt finne og lære opp en erstatningsgris før Sarah Louise finner ut av det og ødelegger hans sjanser for å bli valgt.