S1, E3: Tross Bills formaninger planlegger Nicki en storslagen bursdagsfest for sin fem år gamle sønn Wayne. Bill og Barn prøver på hver sin kant å verne familiene fra omverdenen. Bill blir urolig når Home Plus får en uønsket gjest.