Private Practice Homeward Bound
S2, E12: Forholdet mellom Addison og Kevin skranter. Hun er tiltrukket av Wyatt, den kjepphøye legen som er ansatt hos rivalen Pacific Wellcare. Violet vil fortsette å ha et forhold til både Pete og Sheldon, og Cooper kommer nærmere Charlotte når hun gjennomgår en familiekrise.